یک توصیه به مهندسینی که میخواهند ارتقا شغلی پیدا کنند

Wiki Article

نحوه برخورد با تخلفات شرکت کنندگان در آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

حد نصاب قبولی، پاسخ صحیح به حداقل ۵۰ درصد سوالات است. در آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی برای پایه ۳، حد نصاب قبولی ۵۰ درصد، برای پایه ۲، ۵۵ درصد و برای پایه ۱، ۶۰ درصد می باشد.

راهنمای جوش و اتصالات جوشی درساختمان­‌های فولادی ( بخش‌های نظارت و اجرا )

آزمون ورود به حرفه کاردان­ی‌ حرفه‌­ای: مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا سایر وزرات­خانه‌­ها و موسسات دولتی

راهنمای شرایط تحصیل مجدد در مقطع ارشد کامل ترین راهنمایی است که مطالعه خواهید کرد.

بانک سوالات آزمون‌های گذشته نظام مهندسی، به همراه پاسخنامه کلیدی که توسط دفتر مقررات ملی ساختمان منتشر شده، در این صفحه به صورت تفکیک شده بر اساس رشته و صلاحیت برای شما داوطلبان آزمون قرار داده شده است.

در صورتی که افراد قصد ثبت نام در آزمون را دارند، بر روی لینک ثبت نام کلیک و سپس با ورود به مراحل بعدی، تمامی مراحل ثبت نام در آزمون را انجام دهند.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مدرک فنی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ۵ سال سابقه کار

برخی از پرسش هایی که در ذهن مخاطبان و علاقمندان به شرکت در آزمون نظام مهندسی به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار است، در این گفتار مرور می شود.

منابع شرکت در آزمون نظام مهندسی در رشته و صلاحیت مورد نظر شما، آن قدر زیاد نیست که شما را گیج گند. تعداد مشخصی دارد و شما باید اشراف اطلاعاتی خوبی روی منبع مربوطه داشته باشید تا اگر قرار به رجوع به منبع در سر جلسه آزمون بود، بدانید به کدام منبع و کدام بخش در اسرع وقت رجوع کنید تا در وقت، صرفه جویی شود.

ببینید پاسخ دهنده از چه تکنیک ها و روش هایی نسبت به پاسخ سریع به سوال، استفاده کرده است.

با این کار می‌­توانید بخش زیادی از وقت خودتان را برای حل سوالات بیشتر بهینه­‌سازی کنید.

آزمون نظام مهندسی همان طور که در بالا گفتیم، در پایه ۳ به صورت تستی و سوالات به صورت ۴ گزینه ای است. آزمون در کلیه رشته های ۷ گانه به رفرنس مقاله صورت جزوه باز است.

Report this wiki page